Neohodnoceno

Závěsný lodní motor Suzuki DF15A

Lehké, kompaktní a výkonné naše přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.

Varianta
Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Skladem termín dodání bude upřesněn (1 ks) Zvolte variantu
Kód: DF15AS DF15AS-W DF15AL DF15AES DF15AEL DF15ARS DF15ARL DF15ATL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
89 990 Kč 90 990 Kč 93 990 Kč 97 990 Kč 98 990 Kč 109 990 Kč 111 990 Kč 132 990 Kč od 89 990 Kč 74 371,90 Kč bez DPH 75 198,35 Kč bez DPH 77 677,69 Kč bez DPH 80 983,47 Kč bez DPH 81 809,92 Kč bez DPH 90 900,83 Kč bez DPH 92 553,72 Kč bez DPH 109 909,09 Kč bez DPH od 74 371,90 Kč bez DPH
Poradenský servis
Neváhejte se nás zeptat
Rádi vám poradíme
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Satisfaction
Garantujeme spokojenost
našim zákazníkům

Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System

Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.

Schéma vynikající spotřeby paliva – systém řízení spalování Suzuki Lean Burn
Data použitá v grafech byla získána prostřednictvím vnitřního testování společnosti Suzuki za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, počasí atd.)
  • ve srovnání s původním DF90

Systém vstřikování paliva nové generace

Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Obrázek systému vstřikování paliva nové generace

Lehký & Kompaktní

Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Diagram - lehký & kompaktní

Snadné použití

Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.

Easy Start Recoil Starter

Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Obrázek Easy Start Recoil Starter

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Schéma antikorozního systému Suzuki

Modely s elektrickým tiltem

Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

Modely s elektrickým tiltem

Specifikace:

MODEL DF15A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
START Elektrický Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 11.0
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 12A 12V 6A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″

 

*

DF15AS - krátká noha, ruční start, ruční řízení
DF15AS-W - krátká noha, ruční start, ruční řízení, bílé provedení
DF15AL - krátká noha, ruční start, ruční řízení
DF15AES - krátká noha, el. start, ruční řízení
DF15AEL - dlouhá noha, el. start, ruční řízení
DF15ARS - krátká noha, el. start, dálkové řízení
DF15ARL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení
DF15ATL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, el. trim.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola