Závěsný lodní motor Suzuki DF2.5
Závěsný lodní motor vytvořený s uživatelsky přívětivými vlastnostmi je motorem, který Vám dovolí více si užít dobu strávenou na vodě.
| Kategorie: | Motory |
|---|
Návrh s ohledem na člověka přináší uživatelský přívětivý provoz
Závěsný lodní motor vytvořený s uživatelsky přívětivými vlastnostmi je motorem, který Vám dovolí více si užít dobu strávenou na vodě. Proto je DF2.5 vybavena otočným ovladačem plynu pro jednodušší ovládání z různých pozic, ve kterých můžete na člunu sedět. Řízení s možností otočení o 360 stupňů je výhodou v těsných místech, kde potřebujete jemně manévrovat, a přináší velký tah při jízdě vzad.
Provoz je tichý a jemný. Motor je vodou chlazený pro zvýšení životnosti a spolehlivosti. Vysokokapacitní integrovaná nádrž o objemu jednoho litru poskytuje téměř hodinu provozu na jedno naplnění.
Další vlastnosti zahrnují možnost nastavení tuhosti ovládání plynu i řízení, dále řazení F-N (vpřed a neutrál) na pravém boku přesně tam, kde byste jej čekali, a na levém boku indikátor stavu olejové náplně pro jednoduché kontroly.

Příhodnější vlastnosti
Po demontáži z člunu je motor DF2.5 vyvážený, lehký a snadno přenositelný díky svému velkému madlu pro přenos. Integrované madlo je instalováno v zadní části motoru, kde rovněž pomáhá snadnějšímu vyklápění (tiltování) motoru. Tilt má čtyři možnosti nastavení vyklopení tak, aby motor vyhovoval individuálním podmínkám na daném člunu a způsobu využití.
Přívětivý k životnímu prostředí, s ekonomickým provozem
Čtyřtaktní technologie Suzuki vymáčkne z každé nádrže naplněné palivem více, než srovnatelný dvoutaktní motor. Čtyřtaktní technologie také přináší čistý provoz, který dovolil modelu DF2.5 získat certifikaci CARB 3-Star pro ultra nízké emise od kalifornské rady pro vzdušné zdroje.
| MODEL | DF2.5 |
|---|---|
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Ruční |
| HMOTNOST kg *1 | S:13.5, L:14 |
| TYP MOTORU | OHV |
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karburátor |
| POČET VÁLCŮ | 1 |
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 68 |
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 48 X 38 |
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 1.8 |
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm | 5,250-5,750 |
| ŘÍZENÍ | Pínou |
| SYTIČ | Manuální |
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l | 0.38 |
| OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Integrovaná 1.0 |
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
| ALTERNÁTOR | – |
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.15:1 |
| ŘAZENÍ | F-N |
| VÝFUK | Přední výfuk |
| VÝMĚR PROPELLERU (stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté o rozměru |
5.3/8″ |
S - krátká noha
L - dlouhá noha
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.



