Neohodnoceno

Závěsný lodní motor Suzuki DF20A

Lehké, kompaktní a výkonné naše přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.

Varianta
Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Zvolte variantu
Kód: DF20AS DF20AL DF20AES DF20AEL DF20AEL-W DF20ARS DF20ARL DF20ATS DF20ATL DF20ATHL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
94 990 Kč 96 990 Kč 104 990 Kč 105 990 Kč 106 990 Kč 116 990 Kč 118 990 Kč 136 990 Kč 138 990 Kč 134 990 Kč od 94 990 Kč 78 504,13 Kč bez DPH 80 157,02 Kč bez DPH 86 768,60 Kč bez DPH 87 595,04 Kč bez DPH 88 421,49 Kč bez DPH 96 685,95 Kč bez DPH 98 338,84 Kč bez DPH 113 214,88 Kč bez DPH 114 867,77 Kč bez DPH 111 561,98 Kč bez DPH od 78 504,13 Kč bez DPH
Poradenský servis
Neváhejte se nás zeptat
Rádi vám poradíme
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Satisfaction
Garantujeme spokojenost
našim zákazníkům

Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System

Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.

Schéma vynikající spotřeby paliva – systém řízení spalování Suzuki Lean Burn
Data použitá v grafech byla získána prostřednictvím vnitřního testování společnosti Suzuki za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, počasí atd.)
  • ve srovnání s původním DF90

Systém vstřikování paliva nové generace

Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Obrázek systému vstřikování paliva nové generace

Lehký & Kompaktní

Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Diagram - lehký & kompaktní

Snadné použití

Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.

Easy Start Recoil Starter

Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Obrázek Easy Start Recoil Starter

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Schéma antikorozního systému Suzuki

Modely s elektrickým tiltem

Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

Modely s elektrickým tiltem

Specifikace:

MODEL DF20A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
START Elektrický Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 14.7
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digital CDI
ALTERNÁTOR 12V 12A 12V 6A
ZAVĚŠENÍ MOTORU SILENTBLOKY
TRIM Ruční Trim a Tilt (Modely T, TH – elektrický)
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″

 

DF20AS - krátká noha, ruční řízení, ruční start
DF20AL - dlouhá noha, ruční řízení, ruční start
DF20AES - krátká noha, el. start
DF20AEL - dlouhá noha, el. start
DF20AEL-W - dlouhá noha, el. start, bílé provedení
DF20ARS - krátká noha, el. start, dálkové řízení
DF20ARL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení
DF20ATS - krátká noha, el. start, dálkové řízení, el.trim
DF20ATL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení,el. trim
DF20ATHL - dlouhá noha, el. trim, ruční řízení

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola