Neohodnoceno

Závěsný lodní motor Suzuki DF30A

Inženýři Suzuki vybavili nový řadový tříválec DF25A/DF30A některými z nejlepších technologií Suzuki, které jim dávají přednosti ve své třídě, které je staví před ostatní. Konstrukce lehkých závěsných motorů je již dlouho charakteristickým znakem Suzuki.

Varianta
Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Zvolte variantu
Kód: DF30ARS DF30ARL DF30ATS DF30ATL DF30ATHL DF30ATHL-W DF30AQHL DF30AQHEL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
165 990 Kč 167 990 Kč 176 990 Kč 179 990 Kč 169 990 Kč 171 990 Kč 160 990 Kč 164 990 Kč od 160 990 Kč 137 181,82 Kč bez DPH 138 834,71 Kč bez DPH 146 272,73 Kč bez DPH 148 752,07 Kč bez DPH 140 487,60 Kč bez DPH 142 140,50 Kč bez DPH 133 049,59 Kč bez DPH 136 355,37 Kč bez DPH od 133 049,59 Kč bez DPH
Poradenský servis
Neváhejte se nás zeptat
Rádi vám poradíme
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Satisfaction
Garantujeme spokojenost
našim zákazníkům

Nejlehčí ve třídě*4

Díky některým z nejlepších technologií Suzuki jsou DF25A/30A nejlehčími závěsnými motory dostupnými ve třídě čtyřtaktů s výkonem 18,4 kW (25 k)/22,1 kW (30 k). *4

*4:Podle interních šetření z února 2014

Nová generace systému vstřikování paliva (vstřikování paliva bez baterie)

Pozoruhodně kompaktní a lehký systém vstřikování paliva je navržen tak, aby se do těchto přívěsných motorů vešel, aniž by zbytečně přidával objem nebo hmotnost. A co víc, funguje bez baterie a přesto poskytuje rychlejší starty, hladší provoz a větší zrychlení za všech podmínek.

Systém Suzuki Lean Burn Control

Tento inteligentní systém řízení paliva předvídá potřeby paliva tím, že sleduje výkon motoru a provozní podmínky, aby do motoru dodal chudší palivovou směs. Výsledkem je pozoruhodné zlepšení spotřeby paliva.

Schéma systému Suzuki Lean Burn Control System</figure >

Přímé sání a větrání krytu motoru

Nová konstrukce krytu motoru poskytuje systému přímého sání hladší a chladnější proudění vzduchu, což zvyšuje provozní účinnost motoru. To spolu s nově navrženým čističem vzduchu umožňuje vyšší výkon při malém zdvihovém objemu.

Schéma přímého sání a větrání krytu motoru

 

Otočný setrvačník pomáhá snižovat teploty uvnitř krytu motoru tím, že odvádí teplý vzduch ven z krytu zpětného rázu, vnitřního nasávání vzduchu a horního krytu motoru.

Schéma přímého sání a větrání krytu motoru

První ve třídě s válečkovými vahadly

Jedná se o první přívěsné motory ve svých třídách, které využívají váleček s vnitřními ložisky na povrchu vačky pro sací i výfukové ventily. Válec mění kontakt mezi vačkovým hřídelem a vahadlem z konvenčního posuvného pohybu na valivý pohyb snižující tření při provozu vahadla.

Schéma první ve své třídě s vahadlami

Přesazený klikový hřídel

Umístění klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst ve válci pohybuje nahoru a dolů. Výsledkem je hladší pohyb pístu, který zlepšuje provozní efektivitu.

Diagram odsazeného klikového hřídele

Easy Start Recoil

Vstřikování paliva umožňuje snazší starty, ale Suzuki jde ještě o krok dále a začleňuje do těchto přívěsných motorů velmi lehký startér se zpětným rázem. Easy Start Recoil Starter vyžaduje menší sílu tahu a umožňuje rychlé a snadné startování přívěsného motoru.

Obrázek zpětného rázu Easy Start

Indikátory LED monitorování motoru

Systém monitorování pomocí diod LED využívá tři diody LED, které vás informují o aktuálních provozních podmínkách. LED diody umístěné na dobře viditelném místě poskytují snadno pochopitelné monitorování na první pohled, takže si můžete užít příjemný zážitek z plavby.

Obrázek LED indikátorů monitorování motoru

Port pro proplachování motoru

Pro ochranu motoru před poškozením způsobeným solí, pískem a nečistotami, které se mohou usazovat v chladicím systému motoru, jsou přívěsné motory vybaveny snadno přístupným proplachovacím otvorem pro sladkou vodu. aby proplachování chladicího systému bylo co nejjednodušší a nejpohodlnější.

Obrázek proplachovacího portu motoru

Antikorozní systém Suzuki

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Specifikace:

MODEL DF30A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S:381, L:508
STARTOVACÍ SYSTÉM Ruční
VÁHA kg *5 S:62, L:63
TYP MOTORU OHC
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 3
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 490
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60,4 x 57,0
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 22.1
MAX. OTÁČKY ot/min 5 300–6 300
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ lit. 1,5
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE lit. 25
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 14A
MONTÁŽ MOTORU Silentbloky
METODA OŘÍZENÍ Ruční trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2,09:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
VÝBĚR VRTULE (Stoupání) *6
Všechny vrtule jsou 3listého typu
9″-15″

 

DF30ARS - krátká noha, el. start, dálkové řízení
DF30ARL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení
DF30ATS -  krátká noha, el. start, dálkové řízení, el. trim
DF30ATL - dlouhá noha, el. start, dálkové řízení, el. trim
DF30ATHL - dlouhá noha, pína, hyd. elektrický trim a tilt
DF30ATHL-W - bílé provedení, dlouhá noha, pína, hyd. elektrický trim a tilt
DF30AQHL -  dlouhá noha, pína, plynová asistence trimu a tiltu
DF30AQHEL - dlouhá noha, el. start, pína, plynová asistence trimu a tiltu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola