Neohodnoceno

Závěsný lodní motor Suzuki DF9,9B

Lehké, kompaktní a výkonné naše přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.

Varianta
Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Na objednávku,termín dodání bude upřesněn. Zvolte variantu
Kód: DF9.9BS DF9.9BL DF9.9BL-W DF9.9BES DF9.9BRS DF9.9.BRL Zvolte variantu
Značka: Suzuki
83 990 Kč 85 990 Kč 86 990 Kč 92 990 Kč 97 990 Kč 99 990 Kč od 83 990 Kč 69 413,22 Kč bez DPH 71 066,12 Kč bez DPH 71 892,56 Kč bez DPH 76 851,24 Kč bez DPH 80 983,47 Kč bez DPH 82 636,36 Kč bez DPH od 69 413,22 Kč bez DPH
Poradenský servis
Neváhejte se nás zeptat
Rádi vám poradíme
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Satisfaction
Garantujeme spokojenost
našim zákazníkům

Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System

Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.

Schéma vynikající spotřeby paliva – systém řízení spalování Suzuki Lean Burn

 

  • ve srovnání s původním DF90

Systém vstřikování paliva nové generace

Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Obrázek systému vstřikování paliva nové generace

Lehký & Kompaktní

Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Diagram - lehký & kompaktní

Snadné použití

Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.

Easy Start Recoil Starter

Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Obrázek Easy Start Recoil Starter

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Schéma antikorozního systému Suzuki

Modely s elektrickým tiltem

Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

Modely s elektrickým tiltem

Specifikace:

MODEL DF9.9B
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508
STARTOVÁNÍ Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 7.3
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 4,700-5,700
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 6A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″

 

*

  • Suzuki DF9.9BS : (krátká noha-ruční ovládání-dobíjení)
  • Suzuki DF9.9BL : (dlouhá noha-ruční ovládání-dobíjení)
  • Suzuki DF9.9BL-W : (dlouhá noha-ruční ovládání-dobíjení)
  • Suzuki DF9.9BES : (krátká noha-ruční ovládání-elektrický start-dobíjení)
  • Suzuki DF9.9BRS : (krátká noha-dálkové ovládání-elektrický start-dobíjení)
  • Suzuki DF9.9BRL : (dlouhá noha-dálkové ovládání-elektrický start-dobíjení)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola